„Kadrovi rešavaju sve“ – izrekao je neki naivko.
Fakultetsdka diploma je minimum uvaženosti – bar medju nama. Ko nema visokoškolsku diploma taj je „život promašio“. To je stav raznih diplomiranih. Bog pa diploma.
Fakul. diploma se traži i za najobičnije poslove koje može da odradjuje i lice sa srednjom školom. RADNU SPOSOBNOSTniko ne spominje. Srbija je puna i prepuna raznih diploma ali jedva nekako preživljava- životari. Isti ti diplomirani bune se protiv svakog razvoja , protiv novog predloga, ideje. Sve mora biti na nekakvom minimumu kvaliteta i sa vidljivom tendencijom dalje propasti.
Etno istorija nam govori da varvarski narodi nisu otišli sa Balkana. Tu su.
Skloni su preko svake mere raznim diplomiranjima ali varvarin ostaje varvarin. Pretrpani smo diplomiranim varvarima. Škola , i najviša, daje osnov daljem učenju ali neleči od varvarske logike. Dipl. varvarin ne shvata de se treba baviti knjigom i posle „faksa“ . Školsko znanje se zato za kratko vreme zaboravi i ovakav fakiltetlija degradira sebe na nivo nekvalifikovanog. To niko od njih neće da prizna – pa čak ni sebi samom. Zato nam poslovi ne idu te i nadalje klizimo u propast.
Neznanje visokoškolovanih je često toliko da ne mogu da se sete šta su „to“ na faksu učili. „Studirali su bez knjiga uz pomoć beležaka – a često i tudjih pozajmljenih.
Ovo jadno učenje za ispit zove se , tako pompezno, studiranje.
Pitanje je sada na osnovu čega gradjani bez fakultetskih diploma moraju najveće plate da obezbedjuju onima sa diplomama kada je već očigledno da im je radna sposobnost izuzetno niska. Zdrave osnove za ovo nema. Čak šta više ti diplomirani odredjuju sami sebi potrebni nivo obrazovanja za konkretne poslove. One druige koji ih izdražavaju ništa ne pitaju. Otimačina je očigledna. Zato se postavlja pitanje dali gradjani bez diploma moraju uvažavati te diplomirane. NE MORAJU. Smeju ih proglasiti NEVAŽEĆIM .
Izlazi nam da su fakul.obrazovani SOCIJALNI SLUČAJEVI sa materijalnom pomoći većom od zaradjenih plata nešto niže kvalifikovanih.
Ovde u Srbiji krije se od naroda VELIKA ISTINA da privredu Zapada drže na svojim ledjima ljudi sa Višim a ne sa visokim obrazovanjem.
Za ljude sa Visokim školama na Zapadu po preduzećima uglavnom nema mesta jer oni drugi, sa Višim, moraju voditi sve rutinske poslove.Često iza ledja „Visokim“ začajno se smeškaju.
Probrani diplomirani se poziva u pomoć samo u trenutcima kada rutinski više ne može. To je uslov ekonomije i razvoja- da se ljudi koriste na maksimumu mogućnosti.
Odavno je rečeno da čovek prvo radi pa tek naknadno misli (kad rutinski više ne može).
Krajem 20. veka mentalno poremećeni ljudi u vrhu elektroprivrede uveli su „redukcije „struje u celoj Srbiji. To je bila glupost bez opravdanja.Profesori teh. fakulteta su ćutali. Akademici takodje. Ljudi sa VIšom spremom našli su načina da se te redukcije ukinu. Tu se lepo videlo koliko ko vredi linijom struke i gradjanskog morala.
Odavno već decenijama se zapaža da diplomirani inžinjeri ne umeju da se služe crtežima.
Zapaža se takodje da „ovaj narod nezna ni ko je ni štaje“kako reče jedan pošteni profesor jer njegove kolege profesori i akademici „neće to ni da čitaju“ kada se radi o novijim zapažanjima istorije Balkana.
Nedavno (12.3.17.) na radio beogradu 1 direktor Balkanološkog instituta reče da se dubljim poreklom naroda ne treba baviti. Zato u Srbiji svaki došljak može da radi šta hoće jer im je „ovde sve dozvoljeno“. Čak šta više na RTSu za Doktora je priznat propali student iz Sarajeva mada ga svi gradjani znaju kao nekvalifikovanog.
Takodje Akademik u svojoj knjizi“Srbi medju evropskim narodima “ kaže da je bavljenje starijom istorijom samo „jedno nagadjanje“ te je i on mišljenja da se poreklom naroda ne treba baviti .ONI TO SMEJU DA KAŽU. SMEJU.
Očigledno da je Akademija okupljala ljude koji ne mogu da shvate da ima ljudi koji umeju da misle i grade metode istraživanja koji ih mogu dovesti do cilja.
To je ono znanje koje se NE UČU U ŠKOLI i do koga dolaze vredni i istovremeno daroviti koji mogu izgraditi svoj lični način istraživanja – pravac razmišljanja.
Već decenijama u ukviru istorije Balkana ne dobijamo ništa novo. Pišu se nove knjige koje su rezultat PREPRIČAVANJA starijih. Tako su ovi Prepričavaoci uvaženi za naučne glave a nauke nigde pa nigde.
Iz njihovih izjava jasno se vidi da sabotirajući etnoistoriju Balkana ne žele da se zamere „vladarima“ kako bi linijom nemorala sačuvali svoje honorare. Zato balkanski narodi stalno žive pod pretnjom ratnih sukoba bez osećanja potrebe za izmirenjem. Honorar, honorar to je najvažnije. Ti akademici ne shvataju da su stalno na strani balkanskih sukoba i da nama gradjanima nisu potrebni.
Mi gradjani , poreski obveznici, nismo dužni da im obezbedjujemo te pare i treba da se organizujemo na UKIDANJU SANU.
Ovakv stav. prikrivanja istorije Balkana donosi već decenijama Srbiji velike štete. To je proglašavanje srbima svih onih balkaskih naroda koji neznaju šta su. Medju njima ima mnogo onih koji Srbiju proglašavaju Maticom pa i Svojom državom i od koje očekuju svaku pomoć pa i ratnu. Tako je Srbija upletena u sve balkanske sukobe iz kojih i ne pokušava da ispliva.
Svi nezadovoljnici iz Bosne, Crne Gore i Hrvatske izdaju se za Srbe mada i oni neznaju ni ko su ni šta su a oni pismeniji medju njima lažu li lažu.
Došlo je dotle da su i Ustaše takodje Srbi jer su i Krajišnici navodno Srbi.
Došlo je dotle da se i žrtve Jasenovca uvažavaju za Srbe mada se srpska nacija tamo nije razvijala pa je i to motiv sukoba sa susedima.
Srpska nacija se začela tek u 12. veku i to istočno od Drine a druga je stvar što su Huni (Krajišnici) zloupotrebili imenicu Ser… još u 7. veku.To se pogrešno uči već 100 godina a Akademija NIŠTA.
Starom istorijom za nas aktuelnih naroda bavila se i berlinska škola za Staru istoriju ali naši akademici smatraju da je to „samo nagadjanje“ mada šefa te katedre Franca Althajma poštuje i Istok i Zapad.
Po padu komunizma intenzivno se radi u istraživačkim odelenjima sibirskih gradova na istraživanju Slovena. Tragova ima u Biltenima koji iz Sibira stužu u Narodnu biblioteku.Niko se ne interesuje . Beogradskin inteligentima baš prija što dublja varvarizacija Srbije a kroz predavanja na BU. Generacije su postajale profesori istorije a da za Niku Županića nisu ni čule. TAKO NAM I JESTE.
Bolja situacija nije ni u privrednim oblastima. Profesori matematike su od uvek bile „veće gazde“ od profesora struke. Maltretiranje studenata tehnike preobilnom matematikom smatra se za normalno. NIJE NIKADA OBJAŠNJENO OTKUDA MATEMATIČARI ZNAJU ŠTA INŽINJERI TREBA DA ZNAJU.
Tako se u neko vreme smatralo da u prvoj godini studenti treba da slušaju 4 časa matematike i samo 2 časa Osnova elektrotehnike. Takve smo inžinjere i dobijali a od elek.industrije ništa i EPS u večitom kolapsu. Profesori el.teh. fakul. u Beogradu priznali su za Dr. službenika EPSa magistra koji se otvoreno zalagao za „redukcije“ struje u celoj srbiji . Vidimo da programi fakul. nisu uskladjeni sa potrebama privrede pa i nije čudo što od industrije imamo sami tu imenicu.
Zadnjih godina EKONOMISTI se izdaju za stručnjake za sve i svašta – šarlatanišu- a inžinjeru ćuite – nesigurni u sebe.
Izuzetan doprinos javašljuku raznih diplomiranih dala je ta Stara Budjava srpska Gimnazija. Gimnazijski vaspitani hvaleći se svojom širinom pogleda nisu mogli da shvate da nikakve proizvodjačke discipline ne treba da studiraju jer ni programi studija nisu prolagodjeni potrebama privrede. To se vidi i kada „inteligenti“ pričaju o Fundamentalnim naukama a niko od njih nezna značaj običnog konstrukcionog biroa.
Ovim balkanskim seljačićima je još uvek ispod časti da kroz srednju školi uče zanatsku veštinu gde bi se praktično upoznali sa onim što će možda kasnije studirati – i tako bolje razumeti. Gimnazija „pa Bog“.
U Hrvatskoj Milorad Pupovac , silom prilika političar, ali rodjen za nauku za tamošnje „Srbe“ ipak kaže da su „u potrazi za identitetom“- ne znaju šta su. Svi ti lažni Srbi od Drine do Jadrana nisu ni Ser… etničkog porekla niti su gradili svoju ličnost kao ljudi istočno od Drine.Čak i Sima Ćirković u svojoj knjizi kaže da su godine 1918. u novu državu ušli narodi koji se nisu ni poznavali i koji su stotinama godina bili po uticajem različitih kultura. Dakle , nije bilo Nivelacije Kultura – nisu se stopili u jedan narod
Vuk Stefanović „Veliki“ se uvažava za Boga jezika u Srbiji .Kažu da je reformator, revolucionar srpskog načina govorenja.
Zapažamo;
1. Savremeni „inteligenti vukovci“ ne objašnjavaju šta je nedostajalo govoru naroda istočno od Drine.
2. Ko je od Vuka tražio reformu svoga jezika – govora.
3. Kome je trebala revolucija jezika naroda istoćno od Drine.
Očigledno je da se radilo o samovolji Vuka „Velikog“ našta je upozorio Meša Selimović.
Najveći autoriteti kao Belić,Sapir, Vorf,Čomski, Humbolt, Lurija i drugi već 100 godina upozoravaju da je pitanje jezika (govora) od odlučujućeg značaja za mentalno zdravlje jednog naroda . Ili. kome se natura tudji jezik taj više Nije Svoj .On postaje predmet tudjih prohteva .
Od kako postoji SANU se ne trudi da narodu istočno od Drine vrati svoj način govorenja kako bi „došao sebi“ – mentalno ozdravio. Zato nam se i dešava da gradjani na izborima biraju ratne huškače i kriminalce raznih profila. Isti ovaj narod se ne buni protiv ovakvog PRAVOSUDJA koje već decenijama funkcioniše kao TERORISTIČKA organizacija.
DECA u školama treba od prvog razreda da uče Stari srpski jezik (od pre Vuka) kako bi se što brže i lakše navikli govorenju koje odgovara psihi tj. mentalitetu ove sredine. Bićemo mentalno zdraviji, umećemo da iskažemo ono što osećamo , zapažamo. Neće moći svaki došljak da ZAPIŠAVA Srbiju ni da nam podmeće terorizam (fašizam) kao bratstvo koje mi moramo popštovati.
7.5.17
Co
SANU Pretsednik
Ministar obrazovanja
PS
Dana 10.3.20.u ozbiljnoj novini piše lekar iz Niša da je evropska asocijacija za obezbedjenje kvaliteta u visokom obrazovanju ENQA izbacila Srbiju iz svoga članstva. To znači da diplome srpske mladeži neće važiti nigde drugde osim u Srbiji.
Izlazi nam da smo dana 7.5.17. pisali istinito.
Vidi još na ovome sajtu-( rubrika kuku-riku) Srpska nauka i……